۱۱/۱۶/۱۳۸۴

سمبل آزادی زنان آلمانی

خیلی دوست داشتم که چیز دیگری امروز می‌نوشتم. ولی نشد. یعنی این رسانه‌های ذلیل‌مرده نگذاشتند و من مجبور شدم که باز برم سر بمب اتم!! بالاخره یک روزی این بمب توی صورت من می‌ترکد. بله، از قضای روزگار خانم آنجلا مرکل که خودشان تا چند سال پیش از سوسیالیست‌های علمی آلمان شرقی بودند، فیزیکدان بودند و عضو دم و دستگاه البریخت و هزار آدمکش خونخوار، گویا از برنامة هسته‌ای ایران خیلی عصبانی هستند و حسابی احمدی‌نژاد (همان مهرورزی خودمان) را دعوا کرده‌اند.

خوب این کار بسیار پسندیده‌ای است. قدیمی‌ترها می‌گفتند نوکر خانه بشو، کوچک خانه نشو. وقتی همه مهرورزی بدبخت را دعوا می‌کنند، چرا خانم مرکل نکند؟ ایشان مگر آدم نیستند؟ حالا هم باید به استاد مهرورزی خودمان بگوئیم: کسی که بهت نریده بود، کلاغ سیاه کون دریده بود. اصلاً آنجلا کیست که مرکل‌اش باشد؟ این سرکار خانم، که باز هم از قضای روزگار، از طرفداران جنگ در عراق هم هستند. قبل از آنکه پس از توافق‌ها و چانه‌زنی‌های چند ماهه پُست صدراعظمی آلمان فدرال به ایشان تفویض شود، در دورانی که هنوز به اصطلاح در اوپوزیسیون قرار داشتند، فرموده‌ بودند: چرا باید به جهانیان نشان داد که آلمان با جنگ در عراق مخالف است؟ همة آلمانی‌ها که با جنگ مخالف نیستند!!؟

این را می‌گویند صدراعظم! حال باز هم بگوئید زنان آزادی ندارند! هیچ مرد سیاستمداری، حتی آن‌ها که برای حفظ منافع دارو دسته‌اشان بالاجبار دنبالیچة این آمریکائی‌های بو گندو را چسبیدند و به عراق رفتند، اینقدر در سخن گفتن از این جنگ نفرت انگیز از خود دریدگی و وحشی‌گری نشان نداده بودند، که این سرکار خانم. ایشان قبلاً هم گویا کمونیست تشریف داشته‌اند!! و فعلاً هم گویا در اردوگاه فاشیسم جهانی خیمه زده‌اند. جای نوام چامسکی خالی است که چه خوب می‌گوید، وقتی زمینة لازم فراهم شود، وفادارترین فاشیست‌ها را از میان طرف‌داران سرسخت بولشویک‌ها استخدام می‌کنید. آخر می‌دانید وقتی آدمیزاد و زندگی آدمیزاد را قبول ندارید، اصل مطلب حل شده، بقیة مسائل به دنبال آن می‌آید. خدا را شکر که آنجلا پشکل به قدرت تشریف‌فرما شدند، ببینیم و تعریف کنیم، شاید به غیر از شستن رخت چرک‌های جرج بوش و برق انداختن چکمه‌های کلنل پوتین، برنامة دیگری هم داشته‌ باشند. ولی برای حفظ آبروی ملت بزرگ و قهرمان آلمان هم که شده!! امیدوارم که دولت‌شان صرفاً به این وظایف بسنده نکند. آقا! آبروی آلمان متمدن در خطر است!!؟

هیچ نظری موجود نیست: