۱۱/۱۹/۱۳۸۴

پرواز مستقیم
یکی از سایت‌های فرنگ نشین، که خصوصیت‌های دور و نزدیکی هم با جمهوری اسلامی ایران دارد، چند روز است که یک فلاش کوچک برای تورهای آمریکا ـ کانادا رو کرده. البته فلاش را گویا درست برنامه‌ریزی نکرده‌اند، چون بعضی وقت‌ها می‌آید و بعضی وقت‌ها می‌رود!! مثل روابط امام‌المومنین با شیطان بزرگ است.

ولی همین امر که تور برای آمریکا ـ کانادا رو شده، خصوصاً اینکه چند روز پیش هم هواپیمائی جمهوری اسلامی اعلام کرده بود که پروازهای مستقیم به آمریکا می‌گذارد، نشان داد که روابط میان احمدی‌نژاد و جورجی رو به بهبود گذاشته. خدا را شکر! ما که بخیل نیستیم، ولی یک سئوال هنوز باقی مانده. این هواپیمائی جمهوری اسلامی با چه هواپیماهائی می‌خواهد ملت همیشه در صحنه را به آمریکا ببرد؟ خودشان که می‌گویند ما هواپیما نداریم، چرا؟ چون آمریکا نمی‌فروشد. هواپیماهای‌ روسی هم در فاصلة تهران اردبیل چند تا شهید می‌گیرند. پس، این پرواز 13 ساعته را چگونه می‌خواهند برقرار کنند؟

به این سئوال هنوز پاسخی نداده‌اند. البته این‌ها به خیلی سئوال‌ها پاسخ نداده‌اند ولی اصلاً اهمیتی ندارد. مهم همان "نیت" است، نیت‌شان پاک است و بر این افتاده که یکسره پرواز کنند به دیار شیطان بزرگ!!. دیگر چه می‌خواهید؟ امروز هم نخست وزیر دانمارک گفت ما دشمن اسلام نیستیم. این یکی را ما قبلاً می‌دانستیم. اسلام هم اتفاقاً با نخست وزیر دانمارک هیچ دشمنی‌ای ندارد. دشمن اسلام همین اسانلو ـ به گفتة بعضی‌ اصانلوـ است که با خنجر آخته از پشت زده به کمر شرکت واحد اسلامی اتوبوسرانی! اعتصاب کرده و گویا خیلی‌ کارهای دیگر هم کرده. انشاالله با همت ملت مسلمان و همراهی آیات عظام سرش را حسابی زیر آب می‌کنیم و اسلام عزیز را یک‌بار دیگر نجات می‌دهیم. این آدم آنقدر بر علیة اسلام عزیز توطئه کرد که حتی نفهمیدیم اسمش را چه جوری می‌نویسند!؟

هیچ نظری موجود نیست: