۱۱/۲۴/۱۳۸۴


بلدرچین
...
شاعر می‌فرماید: تربیت نااهل را چون گردکان بر گنبد است. بله، آقای دیک چنی، معاون ریاست جمهوری ایالات متحد، بعد از این همه هندوانة "بشردوستی" که زیر بغلش گذاشتند، بازهم به طبیعت اصلی‌اش رجوع کرد. گوئی جناب آقای معاون رئیس جمهور، برای شکار بلدرچین عازم می‌شوند. بدبخت بلدرچین‌ها هم از دست این مردک خواب راحت ندارند. بگذریم، ولی ایشان به جای بلدرچین، صاحب مزرعه را، که وکیل 78 ساله‌ای از اهالی تگزاس است با تیر می‌زنند. چشم‌ صاحب مزرعه کور! می‌خواست با آدم لات و اوباش و نااهل معاشرت نکند. خلاصه، دیک چنی‌جان سر و گردن و صورت، و قسمت‌های دیگر که در خبر ذکر نمی‌شوند، همه جا را خوب آبکش می‌کند. و "بلدرچین" پس از این حملة مسلحانه روانة بیمارستان می‌شود!؟

عکس فوق گویا زمانی گرفته شده که آقای دیک چنی برای بریدن سر این "بلدرچین" چاق و چله‌، بالای سر شکار ظاهر شده‌اند‌. بله، ایشان که انتظار چنین بلدرچین غول پیکری ملبس به کت وشلوار و کراوات را نداشتند، گویا خیلی تعجب کرده و از خود می‌پرسند: کجا کبابش کنم؟ صاحب‌نظران معتقدند که از نظر اصولی باید بلدرچین‌شان را بفرستند ابوغریب. چون مسئولین "رستوران" ابوغریب مدت‌هاست که برای کباب کردن این نوع "بلدرچین‌ها" سیخ و سنبة مناسب را تهیه کرده‌اند. نوش‌جان!!؟

۲ نظر:

ناشناس گفت...

این مردک با یک بیمارستان به همراهش می‌رود شکار؟؟ باعث زخمی شدن مردم هم می‌شود. بماند خبر مرگش توی بیمارستان بگوید برایش بلدرچین بیاورند.

ناشناس گفت...

این‌ها اینقدر در عراق مردم را با تیر زده‌اند که فکر می‌کنند مردم بلدرچین هستند.