۱/۰۱/۱۳۸۸

اوباش مجازی!




سال نو را با مطلبی آغاز می‌کنیم که از چندین بعد متفاوت برخوردار است. همانطور که می‌دانیم سپاه پاسداران چند روز پیش از مراسم نوروزی اعلام داشت که گروه‌های «ضدانقلاب» را که در شبکة اینترنت کشور دست به فعالیت‌های ضداخلاقی و مخرب زده بودند، دستگیر کرده‌ است! با در نظر گرفتن این امر که فعالیت این به اصطلاح «گروه‌های» ضدانقلاب را ما پیشتر بارها مطرح کرده بودیم، نگاهی گذرا به «یورش» اخیر نیروهای ارزشی و دینی بر علیه «مفسدان» ضروری می‌نماید! می‌باید پرسید چرا امروز که دیگر سایت‌های «ضداخلاقی» کذا بر اساس آمار رسمی اینترنت وجود خارجی ندارند، سپاه «قهرمان» پاسداران «مفسدانی» را «دستگیر» کرده که در ارتباط با این سایت‌ها فعالیت می‌کنند؟

پس نخست از «مفسدان» ‌و آنچه ضدانقلاب در شبکة اینترنتی معرفی شده آغاز می‌کنیم. سپاه پاسداران حکومت جمکران، طبق معمول برای توجیه موجودیت سرکوبگرانة خود نیازمند «دشمن» است، و جهت یافتن «دشمن» چه کشوری بهتر از اسرائیل و چه دستگاهی بهتر از آنچه «صهیونیسم بین‌الملل» معرفی می‌شود! توضیح داده‌ایم که سیاست جمکران و عملیات ضدبشری دولت اسرائیل، دو شاخة مکمل یکدیگر در ایجاد بحران در خاورمیانه‌اند. این مطلب را به عناوین مختلف، حتی شخص نوآم چامسکی که سایت‌های جمکران با حذف و سانسور سخنان‌اش به زعم خود از وی سخنگوئی آمریکائی برای تبلیغات اسلام راستین ساخته‌اند، بارها عنوان کرده است. خلاصه بگوئیم، بدون بحران‌آفرینی‌های اسرائیل جمکران امکان موجودیت نخواهد داشت. و این همان بن‌بستی است که به دلیل سرکوب اجباری حماس توسط دولت اسرائیل در نوار غزه اینک حکومت اسلامی در آن پای گذاشته.

بگذریم و بازگردیم به «ضدانقلاب» در اینترنت! با در نظر گرفتن آنچه در بالا آمد، تعجبی ندارد که در آغاز تعطیلات نوروزی، زمانیکه برخی جوانان ممکن است از طرق مختلف برای فرار از زندان «عقیدتی ـ سیاسی‌ای» که اوباش بازار و حوزه برای ملت ایران ساخته‌اند به اینترنت متوسل شوند، به ناگاه سپاه پاسداران هم به نوبة خود توطئة صهیونیسم بر روی شبکة اینترنت «کشف» کند، و شمشیرش را برای مبارزه با متخلفان از رو ببندد!

خبرگزاری فارس، به عنوان شاخک خبری اراذل سرکوبگر جمکران، جهت توجیه سیاست‌های سپاه پاسداران،‌ با توسل به ترهاتی مضحک گروهی خطرناک به نام «هاگانا» بر روی شبکة اینترنت کشف کرده! «تاریخچه‌ای» نیز به روال «توضیح‌المسائل‌ها» برای این گروه نوشته!‌ ولی قضیه زمانی خنده‌دار می‌شود که کاشف به عمل می‌آید، تمامی این به اصطلاح «تاریخچه» کلمه به کلمه از روی یک سایت اینترنتی اسرائیلی به نام «کتابخانة مجازی یهودی» به صورتی ناشیانه «ترجمه» و «کپی‌برداری» شده است. سایتی که خود را مرکزی برای «دوستی» ایالات متحد و اسرائیل معرفی می‌کند. جمکران که اینک سه دهه است با چپاول منابع طبیعی و ثروت‌های ملت ایران ادعای مبارزة «اصولی» با صهیونیسم بین‌الملل را دارد، و در آغاز موجودیتش خلق‌الله را در روی میدان‌های مین می‌دواند تا به قول امام‌شان «از کربلا به بیت‌المقدس بروند»، برای توجیه مواضع تبلیغاتی خود نیازمند ادبیات، سایت‌ها و منابعی است که توسط همان صهیونیسم بین‌الملل در طبق اخلاص گذاشته شده!‌

بگذریم، ولی مطلب ناشیانه‌ای که اوباش جمکران در خبرگزاری‌فارس در توجیه مواضع خود نگاشته‌اند، به ارائة این تاریخچة «اقتباسی» محدود نمی‌ماند. اینان همزمان ادعا دارند که گروه «هاگانا» برای فعالیت‌های اسلامی بر روی شبکة اینترنت «مزاحمت» ایجاد می‌کند! و خصوصاً برای سایت «مقام معظم» خیلی مشکل‌آفرینی کرده‌اند!

«لازم به ذکر است که کلية سايت‌هاي حزب‌الله لبنان و تمامي سايت‌هاي مربوط به رهبر معظم انقلاب در ليست سياه اين گروه قرار دارند[...]»

فارس‌نیوز، شمارة: 8712290130

حال می‌باید از لاتی‌های بازار پرسید: در شرایطی که بسیاری از به اصطلاح «مقامات» حکومت اسلامی از طرف دادگاه‌ها و حتی پلیس بین‌الملل تحت تعقیب شناخته شده‌اند، آیا برپائی سایت‌های خبری از جانب این افراد عملی «قانونی» است، یا خیر؟ رهبرمعظم که جرأت ندارند به آمریکا و یا اروپای غربی مسافرت کنند، آیا از نظر حقوقی مجازند که سایت‌های خبری‌شان را در این کشورها برپا کنند؟ گزارش «فارس‌نیوز» ادعا دارد که گروه «هاگانا» با اعمال فشار بر «هاستینگ‌ها» افراد و گروه‌های «اسلامی» را مجبور به «مهاجرت» اجباری می‌کند، و این سایت‌ها به کشور مالزی منتقل شده‌اند! نخست می‌باید اذعان داشت، حکومتی که با اعمال فشار و تهدیدات مختلف میلیون‌ها انسان را از خانه و کاشانه‌شان آوارة کشورهای بیگانه کرده، زمانیکه از حق و حقوق افراد سخن به میان می‌آورد می‌باید به قول همان رهبرمعظم اول «دهانش» را خوب آب بکشد! در ثانی در هیچ کشور دنیا یک سازمان با فرستادن نامه نمی‌تواند جلوی «هاستینگ» یک سایت را روی سرورهای یک شرکت بگیرد! مگر در دنیا «حکومت اسلامی» اعلام شده که هر کس و ناکسی به خود اجازه دهد هر غلطی که دلش می‌خواهد بکند؟

واقعیت این است که یا این افراد از نظر قانونی اجازة برپائی سایت ندارند، و شرکت‌ها برای فرار از درگیری‌های حقوقی عذرشان را می‌خواهند، یا اینکه هاستینگ‌ها از نظر «اخلاق حرفه‌ای» نمی‌توانند به افرادی از قماش «مقام‌معظم» که رهبر سانسورچی‌های اینترنت معرفی شده،‌ سایت و خدمات اینترنتی هم ارائه بدهند! چرا که اگر چنین شکری میل کنند،‌ به خاطر چندصد دلار در ماه می‌باید بی‌آبروئی و نکبت همکاری با یک مشت آدمکش و سانسورچی را همه روزه بر روی شبکة اینترنت یدک بکشند! ‌ خلاصه بگوئیم، این ادباری است که هیچ آدمیزاده‌ای تحمل نخواهد کرد.

در ثانی رهبرمعظم «انقلاب» که با آن «چفیة عرفاتی» صبحگاهان تا شامگاه حداقل یک پا در بیت‌المقدس «آزاد» دارند، چرا برای تبلیغات اسلامی و ارزشی و دینی خود دست به دامان هاستینگ‌های خارجی می‌شوند؟ اینهم نوع جدید مبارزه با آمریکا است؟ آخرالامر باید قبول کرد حکومت اسلامی که هر سایتی را دوست ندارد با افتخار فراوان «سانسور» می‌کند، نویسندگانش را نیز اگر دستش برسد به زندان می‌اندازد، رفتارش درست عین بچه‌ننه‌هائی شده که آب‌نبات از دست‌شان گرفته‌اند. حکومت اسلامی که به قول خودش میلیون‌ها سایت را فیلتر کرده، چرا زمانیکه فشارها بر روی شبکة اینترنت شامل حال اوباش خودش می‌شود شروع به وق‌وق ‌زدن و «شهیدنمائی» می‌کند؟

بله، در قاموس اراذل حوزه و بازار «مرگ» مختص همسایه است! اینان مهاجرت سایت‌های خود را «ظلم» تلقی می‌کنند، در صورتیکه فرار دادن میلیون‌ها ایرانی را از کشور «مأموریتی» تاریخی و دینی معرفی کرده‌اند؛ زهی وقاحت و بیشرمی! ولی در مورد کشور مالزی توضیح بیشتری نمی‌آوریم؛ صاحب‌نظران می‌دانند که این کشور و کلیة فعالیت‌های اقتصادی آن توسط سه بانک آمریکائی و انگلیسی اداره می‌شود!‌ از این مجمل بخوانیم حدیث مفصل.

از قضای روزگار فعالیت گروه‌هائی از قبیل «هاگانا» دقیقاً در چارچوب مبارزه با همین سیاست مزورانه که توسط برخی محافل آمریکائی و انگلیسی آغاز شده بود پایه‌ریزی شده! محافلی که ظاهراً «آزادیخواه‌اند»، ولی هنگام شمردن اسکناس‌ها این تمایل در آن‌ها دیده می‌شود که فراموش کنند از دست چه کسانی نقدینگی دریافت داشته‌اند. البته نویسنده از نیات نهائی سازمان «هاگانا» هیچ اطلاعی ندارد، و وکیل مدافع اینان نیست. فارس‌نیوز ادعا می‌کند:

«طي حذف مکرر تعداد زيادي از سايت‌هاي اسلامي از هاستينگ‌هاي مختلف در دنيا آن هم به دليل اعمال فشار و ارعاب و تهديد هاگانا و دفتر تحقيقات فدرال، مسئولين اين سايت‌ها بر آن شدند تا سايت‌هاي خود را به هاستينگ‌هايي منتقل کنند که تحت اعمال قوانين دولت آمريکا نباشند و در اين بين بعضي شرکت‌هاي ميزباني مالزيايي گزينه مناسبي براي آن‌ها بودند. اين سايت‌ها بلافاصله کليه اطلاعات و فايل‌هاي خود را به ميزبان‌هاي مالزي منتقل کردند (مهاجرت اجباري!)»

بله، مالزی برای تبلیغات اوباش حکومت اسلامی همان شده که امارات برای دزدان بیت‌المال و شرکای‌شان بوده! اگر پول‌های دزدی را توسط تجار «محترم» به امارات منتقل می‌کردند تا از طریق «فعالیت‌های» اقتصادی به بانک‌های انگلیسی واریز نمایند، بساط نماز و روزه و غسل و جماع‌‌‌شان را هم دولت مالزی بر روی اینترنت تأمین می‌کند. مالزی که بهشت سرمایه‌داران غربی معرفی ‌شده، همانطور که می‌بینیم و به تأئید تبلیغات‌چی‌های حکومت اسلامی، «گزینة مناسبی» برای تبلیغات دینی و ارزشی نیز هست! حتماً به قول اینان «صهیونیسم بین‌الملل» و دفتر «تحقیقات فدرال» از پادشاه مالزی می‌ترسند! و به دلیل همین ترس است که در مالزی مزاحمتی برای‌ اسلام فراهم نمی‌آید! حال که هاستینگ‌ها به محل «امن» منتقل شده‌اند، ببینیم اوباش فارس‌نیوز اصلاً از اینهمه «صغری کبری» چه نتیجه‌ای می‌خواهند بگیرند!

بله دلائل «حملات گازانبری» سپاه «جان‌فدای» پاسداران به مفسدان در اطلاعیة جداگانه‌ای منتشر شده! اینکارها به این سادگی‌ها هم نیست؛ اطلاعیه، پشت اطلاعیه لازم دارد! خلاصة کلام پس از روده‌درازی‌های «امنیتی» و مسخره‌ای که در هر حال در صحت و یا سقم‌ آن هیچ نمی‌توان گفت، فارس‌نیوز چنین ادامه می‌دهد:

«نيروهاي اطلاعاتي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در يك سلسله عمليات پيچيده فني ـ اطلاعاتي، تعدادي از شبكه‌هاي سازمان ‌يافته ضدديني، ضدفرهنگي و ضدارزش‌هاي انقلاب اسلامي را منهدم كردند.»
فارس‌نیوز، شماره: 8712290043

ولی در این مطلب که بی‌اغراق از بیست خط هم فراتر نمی‌رود، و گویا قرار بوده دنباله‌ای باشد بر مطلب نخست و توضیحی باشد در مورد فعالیت‌های گستردة «صهیونیسم» بین‌الملل بر علیه سایت‌های مقام‌معظم در آمریکا و انگلستان، یک بار هم واژة «هاگانا» نیامده! مطلب مذکور گزارشی است از سایت‌های «آویزون» و «شهوت‌سرا»! ‌ نویسنده ارتباط فرضی «هاگانا» را نیز با این سایت‌ها مشخص نمی‌کند، ولی در همان چند خط خزعبلات و مفتضح‌بافی‌های آخوندی، فقط 73 بار واژة «مستهجن» تکرار می‌شود! ‌ خلاصة مطلب این نوشته از پایه و اساس فقط مزخرفات است که از احمد باطبی، تا افرادی ناشناس با اسامی «مستعار»، یک گزارش «امنیتی» تحویل خواننده می‌دهد! خوب است که احمد باطبی در زندان اوین بود و توسط همین حکومت از زندان بیرون آمد تا بتواند آزادانه به آمریکا برود. حال همین فرد بر اساس اظهارات مستقیم سپاه ‌پاسداران، متهم «ردیف‌اول» در فعالیت‌ سایت‌هائی معرفی می‌شود که اوج ترافیک اینترنتی آنان، بر اساس آمار رسمی اینترنت به دورة «اقامت» احمد باطبی در زندان اوین باز می‌گردد! بله، این گزارش «نشان» می‌دهد که احمد باطبی از سلول زندان اوین اینترنت را تحت کنترل داشت، و بر روی شبکه بر علیه حکومت عدل علی هم توطئه می‌کرد!

شاید لازم به یادآوری باشد که ماه‌ها پیش تحت عنوان «شهوت‌سرای دینی» مطلبی در همین وبلاگ به رشتة تحریر در آوردیم و با تکیه بر آمار اینترنت نشان دادیم که سایت پورنوگرافیک «شهوت‌سرا» که خود را «ایرانی» نیز معرفی می‌کند و سرورهایش در تگزاس قرار گرفته، به هیچ عنوان از طرف ادارة مخابرات طی ماه‌های طولانی فعالیت «فیلتر» نشده!‌ این سایت از نظر تعداد مراجعان حتی از سایت «ایرنا» نیز پر مخاطب‌تر بود! و در همان مطلب با نمودارهای رسمی به صراحت نشان دادیم که بیش از 90 درصد مراجعان این سایت مستقیماً از کشور ایران‌ و با «آی‌پی‌های» ایرانی‌اند!‌ در مطلب دیگری که چند ماه بعد، در تاریخ 11 مردادماه 1387 تحت عنوان «هنجارهای روز» منتشر کردیم، در جواب به تبلیغات موهن و ضدایرانی «روزآن‌لاین» باز هم در مورد لات‌بازی‌های اوباش حکومت جمکران بر روی اینترنت مطالب مفصلی نوشتیم. و در همین مطلب از آمار سایت «آویزون» که آنروزها در میان «پرترافیک‌ترین» سایت‌های حکومت اسلامی قرار داشت کم نگفته‌ایم. امروز که این دو سایت عملاً به طور کامل تعطیل شده، شاهدیم که سپاه پاسداران با اطلاعیه‌ای از گرد راه می‌رسد و احمد باطبی، عضو «تحکیم وحدت حوزه و دانشگاه» را که خود یکی از عمال سرکوبگر رژیم اسلامی است از چنته بیرون کشیده، در رأس فعالیتی قرار می‌دهد که حکومت اسلامی طی ماه‌های طولانی کاملاً در جریان چند و چون آن قرار داشت و برای مبارزه با آن، هیچ اقدامی صورت نداده بود.

خلاصة کلام «فارس‌نیوز» مزخرف می‌گوید، ولی در اینجا یک مطلب قابل بررسی است: چه کسی اینترنت فارسی را واقعاً «فیلتر» کرده؟ نمی‌توان انتظار داشت که مشتی آخوند از فعالیت یک سایت پورنوگرافیک، آنهم به صورت علنی در حکومت اسلامی «حمایت»‌ کنند؛ این موجودات وحشی و آدمکش، هر چند دیوانه و مهجور، از نظر رفتار اجتماعی، حداقل در ظاهر محظوراتی دارند. زمانیکه یک سایت مخالف را فقط پس از چند ساعت فعالیت از طرف به اصطلاح «مخابرات» فیلتر می‌کنند، چرا «شهوت‌سرا» و «آویزون»، ماه‌ها و ماه‌ها بدون هیچگونه محدودیت به فعالیت‌های گستردة خود ادامه می‌دهند؟

در مطلبی که در نقد اطلاعیة «گزارشگران بدون مرز»، تحت عنوان «سانسور بدون مرز» آوریم، صریحاً گفتیم که حکومت اسلامی نه از فناوری لازم برخوردار است، و نه سازماندهی ضروری را جهت اعمال کنترل بر اینترنت دارد. خلاصه می‌گوئیم، کشورهای غربی، خصوصاً آمریکا سایت‌های فارسی زبان را در چارچوب نیازهای سیاسی خود برای کاربران ایرانی «سانسور» می‌کنند. و نمونة شهوت‌سرا و آیزون به صراحت نشان داد که حکومت اسلامی، بر خلاف تمامی قمپزهای احمقانه‌اش هیچ کنترلی بر شبکة اینترنت ندارد.

امروز عمر این حکومت دست‌نشانده و نوکرمآب که طی سه دهة گذشته با صحنه‌سازی، کشتار و چپاول و سرکوب ملت ایران، در راه تحقق سیاست‌های آمریکا و همدستان‌ غربی آن در منطقه خوش‌رقصی کرده رو به پایان است. همانطور که دیدیم، جناب اوباما فقط چند روز پس از تأئید تحریم‌های اقتصادی بر علیه ملت ایران، در یک پیام نوروزی «خررنگ‌کن» دست دوستی به سوی دولت احمدی‌نژاد نیز دراز می‌فرمایند! می‌باید قبول کرد که ایشان دشمن واقعی خود را نه احمدی‌نژاد که ملت‌ ایران دیده‌اند. خلاصة کلام، آمریکائی‌ها برای تحقق سیاست‌های ضدبشری خود، هم نیازمند وجود امثال احمدی‌نژاد و علی‌خامنه‌‌ای‌اند، و هم بالاجبار همانطور که نمونه‌های عراق و افغانستان نشان داد، می‌باید از روی جسد ملت‌ها، زنان، کودکان و غیرنظامیان عبور کنند.

ولی این نوع سیاست‌بازی همانطور که نمونة «سایت‌های» به اصطلاح ضداخلاقی نشان داد می‌تواند برای دولت آمریکا و متحدان‌اش، تا آنجا که مربوط به ارتباطات اینان با نوکران جمکرانی‌شان می‌شود، گران تمام شود. جنایتکارانی که با سرمایه‌های ملت ایران تحت عنوان «آزادی» در ارتباطات اینترنتی در حکومت اسلامی پورنوگرافی دولتی، مستهجنات، داستان‌هائی از روابط با محارم و دیگر مزخرفات پخش می‌کنند، اهدافی دارند. خلاصة کلام، بر خلاف مزخرفات سپاه پاسداران اینان برای «نابودی» اسلام دست به این فعالیت‌ها نمی‌زنند، اگر قرار بود یک دین با چند داستان و عکس نابود شود که قضیه به اینجاها نمی‌کشید. اوباشی که تحت حمایت آمریکا بر صحنة اینترنت ایران جا خوش کرده بودند، همچون اراذلی که در اوائل کار، احمدی‌نژاد بالاجبار آنان را از خیابان‌ها جمع‌آوری کرد، عوامل قدرت و آقائی امثال علی خامنه‌ای، هاشمی و موسوی و باندهای ضدبشری حکومت اسلامی هستند. اگر ریشة اینان نابود شود، مسلم بدانیم که اهرم‌های سیاست‌گذاری آمریکا و شبکة حامی اوباش و آخوندها نیز در ایران تضعیف خواهد شد. دیروز اوباش‌گیری علنی و خیابانی داشتیم، امروز به مرحلة اوباش‌گیری «مجازی» رسیده‌ایم، باشد که بزودی شاهد اوباش‌گیری واقعی در رأس هرم قدرت اوباش باشیم.







نسخة پی‌دی‌اف ـ اسکریبد

نسخة پی‌دی‌اف ـ اسپیس

نسخة پی‌دی‌اف ـ داک‌ستاک

...

هیچ نظری موجود نیست: