۱/۳۱/۱۳۸۸

داستان‌های کوتاه سعید سامان

مدت‌ها پیش چهار داستان کوتاه روی خطوط اینترنت قرار دادیم. این داستان‌ها نیز همچون دیگر نوشته‌های سعید سامان از الطاف سانسور حکومت عدل و داد اسلامی برخوردار شد. با این وجود تقاضای خوانندگان برای این داستان‌ها بسیار است و اینهم خود موجب دلگرمی‌ ما!

ولی «تقدیر» چنین خواست که با وجود کند شدن قیچی سانسور و بی‌اثر شدن سرکوبگری‌های حکومت اسلامی، در کمال تأسف شرکت‌های «میزبان» به نوبة خود برای خوانندگان این داستان‌ها هر روز گرفتاری جدیدی درست کنند. سایت «لایو اسپیس» وابسته به شرکت «معظم» و بسیار «خوشنام» مایکروسافت،‌ طی چند ماه اخیر با داد و فریاد و تبلیغات فراوان گنجایش حساب‌ها را تا 25 گیگا بایت افزایش داد، ولی همزمان کاری کرد که تمامی لینک‌ها تغییر کند! در نتیجه لینک‌هائی که به کتاب‌ها و فایل‌های موجود در این سایت وجود دارد عملاً دیگر به درد نمی‌خورد! خلاصه این سایت که در توزیع فایل‌های «پی‌دی‌اف» مهم‌ترین مرکز به شمار می‌رفت زد و کاسه و کوزة ما را درهم ریخت. البته هنوز فایل‌ها روی سایت موجود است، ولی برای بارگیری می‌باید مستقیماً به «لایواسپیس» سعید سامان مراجعه شود!

از طرف دیگر سایت معروف و بسیار معتبر «اسکریبد» نیز به طور مداوم این چهار کتاب را از این سوراخ به آن سوراخ می‌اندازد! یک روز در ردة «ادبیات» قرار دارد، روز بعد «ادبیات عرب!» و فردای همان روز در «خلاقیت‌های ادبی» و ... خلاصه برای برخی خوانندگان ارجمند یافتن این کتاب‌ها روی شبکة اینترنت کار حضرت فیل شده.

برای حل مشکل، این «پست» را به یادآوری لینک‌های قدیمی و معرفی لینک‌های جدید این کتاب‌ها اختصاص می‌دهیم و امیدواریم که با استفاده از این «پست» حداقل خوانندگان این کتاب‌ها با زحمت کمتری به آن‌ها دسترسی داشته باشند.









































---

هیچ نظری موجود نیست: