۸/۱۹/۱۳۸۷

خبرگوزاری!



با فرو افتادن کردان از منصب وزارت کشور، شاهدیم که دولت «مهرورزی» مهرة جدیدی رو کرده! این مهره از نزدیکان حضرت احمدی‌نژاد است که پیشتر نیز به دلیل سوءاستفاده‌های فرضی مالی، مجلس گذشته تصدی وزارت نفت را از وی دریغ کرده بود! البته همانطور که می‌توان حدس زد برخورد مجلس اصلاً لکه‌ای بر دامن کبریائی جناب ریاست جمهوری نگذاشت؛ و می‌دانیم که نزدیکان رئیس جمهور «مقدس‌تر» از آن‌اند که خارج از کابینه قرار گیرند! در نتیجه از ترس آبروریزی‌های گسترده که توسط مخالفان محصولی در مجلس و در اعتراض به شیوه‌های «انقلابی» وی در ثروت‌اندوزی و بالا کشیدن اموال ملت به راه افتاده بود، جناب مهرورزی آناً پست «مشاورت عالی» ریاست جمهور را در اختیار صادق‌جان قرار می‌دهند، تا حق رفاقت با رئیس جمهور «منتخب» را در محل نقد بفرمایند!

آقای محصولی، به معنای واقعی کلمه «محصولی» از انقلاب ضدامپریالیستی آخوندها و بازاریان هستند. ایشان که به ادعای سایت «بی‌بی‌سی» متولد آذربایجان غربی تشریف دارند، پس از شرکت فعال در سرکوب اقوام غرب ایران، و به احتمال زیاد آغاز لفت‌ولیس‌های اسلامی و دینی در محل، نهایت امر با تکیه بر «شهرت» روزافزون خود سر از محافل تصمیم‌گیری در تهران در ‌آوردند!‌ ولی در همین مختصر می‌باید بگوئیم برای نویسندة این سطور «محصولی»‌ یا «کردان» تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. این دو انگشتان یک دست واحد، یعنی دست استعمار در کشور ایران‌اند. همزمان می‌باید اذعان داشت که فرو انداختن کردان با آنهمه سروصدا بر سر یک مدرک تقلبی، مدرکی که امثال آن را پس از کودتای 22 بهمن میان تمامی قداره‌بندان حکومت اسلامی یک شبه توزیع کردند، واقعاً برای مخالفان احمدی‌نژاد «برد» بسیار بزرگی است!

به قولی اگر احمدی‌نژاد از چنین «مخالفانی» برخوردار است، دیگر طرفدار برای چه لازم دارد؟ به این ترتیب یک پاسدار دیگر، اینبار با پرونده‌ای از سوءاستفاده‌های احتمالی از بودجة مملکت از پاسدارخانه بیرون کشیده شده، تا پس از کشتار در غرب کشور، و بسازوبفروشی و کلاشی در تهران، در آغاز «انتخابات» ریاست جمهوری در مقام «دوست» ریاست جمهور کنترل وزارت کشور را نیز در دست گیرد!‌ واقعاً به کله‌پوک‌هائی که هفته‌‌ها در وبلاگ‌ها و سایت‌ها و مقالات‌شان «تقلبی» بودن مدرک کردان را پیراهن عثمان کرده بودند، تا وی را از مسند وزارت کشور به زیر بکشند می‌باید تبریک گفت!‌ خلاصه بگوئیم، ملتی که چنین نویسندگان و مفسرانی دارد،‌ دشمن لازم ندارد! البته سایت «بی‌بی‌سی» که خود یکی از آتش‌بیاران معرکة مدرک تقلبی کردان بود، امروز می‌نویسد:

«آقای احمدی نژاد با معرفی آقای محصولی، مجلس را در شرایط بسیار دشواری قرار داده [...]کردان از حلقه یاران نزدیک آقای احمدی نژاد نبود[...] اگر آقای محصولی به وزارت کشور راه یابد، آقای احمدی نژاد کنترل انتخابات ریاست جمهوری سال آینده را به دست خواهد گرفت[...]»

چشم شما روشن! شما که هفته‌ها تیتر اول‌تان را به بررسی «مدرک» دکترای یک آدم بی‌اهمیت اختصاص داده بودید، و روز و شب به یقلاوی سوراخ‌سوراخ‌اش آویزان بودید، بفرمائید به دنبال چه می‌گشتید؟ حتماً بر اساس گمانه‌زنی‌های شمارة «10 داونینگ استریت» قرار بوده سقراط و افلاطون مشترکاً در این حکومت فاسد و پوشالی به پست وزارت کشور منصوب شوند، که شما نه تنها پیراهن خودتان که کت‌وشلوار مندرس نخست وزیر بریتانیا، این اسکاتلندی بدبخت و گدا را هم، طی اینمدت تکه تکه کردید! بله، وقتی در چاه خلا می‌افتید، هر چه بیشتر دست‌وپا بزنید زودتر غرق می‌شوید. فعلاً انتخابات خوب، عالی و دمکراتیکی را که «محصولی» به عنوان یکی از محصولات انقلاب اسلامی برای‌تان تدارک می‌بیند «تحلیل» بفرمائید، تا «طرف» بقیة محصول را نیز بدهد به دست‌تان!

در ضمن خبردار شدیم که جناب‌سروان «اصلاحات»، حاج عطاالله‌ مهاجرانی قرار شده در نخستین گردهمائی سراسری «حزب کارگزاران» در تهران شرکت داشته باشند! این خبری است که فارس‌نیوز در کمال افتخار از «جناب‌سروان» به چاپ رسانده، و به هیچ عنوان دلیلی هم جهت «فرار» ایشان به لندن در این خبر نیامده. این خبرگزاری که بهتر است نام‌اش را «خبرگوزاری» بگذاریم، حتماً فکر می‌کند که مردم ایران به بیماری فراموشی و نسیان دچار شده‌اند.

به هر تقدیر «حاج‌اصلاحات»، که مدرک تقلبی‌شان خیلی واقعی است، یکی از فدائیان سیدخندان بودند، و آنقدر از خود در راه اصلاحات فداکاری نشان دادند که با چند تن از سفرای کشورهای بیگانه در یک ویلا جلسه‌ای جهت زیر آب کردن کلة خاتمی و تصدی پست ریاست جمهوری تشکیل داده بودند. ولی از آنجا که در سیاست همچون گلة گرگ‌ها تصدی مناصب زیر نظر «بزرگ‌گرگ» صورت می‌گیرد، «بزرگ‌گرگ» گویا از فضولی‌های ایشان زیاد خوشش نیامده بود، برای‌شان پاپوش مناسبی با در نظر گرفتن روابط ویژة اجتماعی و خانوادگی‌ و صیغه‌کاری‌ها و کثافت‌کاری‌هایشان درست کردند، تا شش زنه بودن ایشان را که عالم و آدم می‌دانستند، علم کرده حضرت «سیداصلاحات» را به لندن و آغوش مام وطن ارسال کنند! ولی به نظر می‌رسد که رطوبت هولناک لندن کار خود را کرده باشد، حضرت‌شان از تخم افتاده‌اند، چرا که قصد بازگشت دارند! بازگشت ایشان را به جبهة «نبرد با کفر»، به امت همیشه در صحنه و دخترکان همیشه زیرلحاف تبریک و تسلیت می‌گوئیم. باشد که حضرت‌شان بار دیگر بیرق اسلام را در سرزمین کفر به اهتزاز درآورده، روح امام راحل را با این «مهم» از خود شاد و راضی کنند. خصوصاً که فعلاً قرار شده «محصولی» بیضة اسلام را محکم در دست بگیرد، و بر تمامی امور کنترل داشته باشد.

اصلاً از روزی که قرار شد باراک اوباما به کاخ سفید برود نویسندة این سطور همه روزه منتظر معجزه است؛ می‌دانیم که حزب‌دمکرات «جوجه‌هایش» را خیلی دوست دارد، و آهنگ زیبای «جیک، ‌جیک، ‌جیک، جیک جوجه لاری!» را اولین رئیس جمهور ایالات متحد از حزب دمکرات ساخته بود. بعداً در برنامه‌های رادیو آنرا خواندند و آخرش هم یک چهچهه برای ملت مسلمان زدند. ولی از آنجا که آفتاب بخت «حاج‌اصلاحات» اصولاً مدتی است رو به افول گذارده، ما معتقدیم حضور ایشان در تهران برای بیضة اسلام کارساز نخواهد شد. می‌دانیم که فروپاشی و بدبختی و گرفتاری و خاک‌توسری حکومت اسلامی تازه آغاز شده، و حضور «حاج‌اصلاحات» فقط می‌تواند به آن دامن بزند!

اصلاً برای جلوگیری از همین «فروپاشی» است که قرار شده اوباش یونیفورم پوش حکومت اسلامی در کوچه‌ پس‌کوچه‌ها و خیابان‌های شهر تهران، آنهم به مدت شش روز «مانور» بدهند! این خبر را هم فارس‌نیوز نوشته بود، و هم رادیو فردا، و هر دو زود از روی سایت برداشتند!‌ بله، تا به حال در مرزها و کوه و کمر «می‌دادند»، حالا قرار شده در کوچه پس‌کوچه‌‌ها «بدهند»! اسم این فعالیت نیز «امنيت و آرامش عمومی در تهران» است! نویسندة این سطور فکر می‌کند که دلیل این مانورها باید شایعة بازگشت «حاج‌اصلاحات» به دامان انقلاب اسلامی باشد. ایشان همانطور که می‌دانیم دست‌شان به اینکارها خیلی بند است، و شاید برای جلوگیری از آبروریزی‌های بیشتر قرار شده گردان‌های عملیاتی جهت تأمین امنیت تهرانی‌ها بسیج شوند. دنیا را چه دیدید؟ شاید حاج‌اصلاحات اصلاً در زمان پیاده شدن از هواپیما دلش هوای همین «محصولی» را کرد. و اگر اوباش یونیفورم‌پوش نباشند که از چنین اعمالی جلوگیری کنند، امت جواب امام راحل را چه بدهد؟







نسخة پی‌دی‌اف ـ اسکریبد

نسخة‌ پی‌دی‌اف ـ اسپیس

...

۱ نظر:

ناشناس گفت...

Can't ready your artile.. but I think you are talking about the BAT Man?